close


Better Man -Robbie Williams

Send someone to love me  請派一個人來愛我
I need to rest in arms  我需要在腕臂裡休息
Keep me safe from harm  讓我遠離傷害
In pouring rain  當滂沱的大雨將至

Give me endless summer  請給我永無止盡的夏日
Lord I fear the cold  主阿,我害怕寒冷
Feel I'm getting old  我感覺逐漸老去
Before my time  在臨終之日到來之前

As my soul heals the shame   當我的靈魂從羞愧中復元
I will grow through this pain   我將會從這痛苦中成長
Lord I'm doing all I can   主阿,我會竭盡所能
To be a better man   成為一個更好的人

Go easy on my conscience  別太苛責我的良知
'Cause it's not my fault  因為錯不在我
I know I've been taught  我知道我接受的教導是
To take the blame  把過錯攬在身上

Rest assured my angels  放心,我的天使們
Will catch my tears 會拭去我的眼淚
Walk me out of here  帶我離開這裡
I'm in pain 當我感到痛苦的時候


As my soul heals the shame   當我的靈魂從羞愧中復元
I will grow through this pain   我將會從這痛苦中成長
Lord I'm doing all I can   主阿,我會竭盡所能
To be a better man   成為一個更好的人

Once you've found that lover 一旦你找到你的所愛
You're homeward bound  你就有了家的方向
Love is all around  愛無所不在
Love is all around  愛無所不在

I know some have fallen on stony ground   即使 我知道曾有人重重的摔傷
But Love is all around   但我明白  愛無所不在

arrow
arrow
    全站熱搜

    Azure Ku 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()