I like talking with V.
Even though we were both in a bad mood.

Dear, I know you feel so hurt becuse you really love them.

and...please remeber...

We love them, that's what really important.

This is a love song, but not only about the lovers...but everyone we care.




作詞:鄔裕康 作曲:陳志遠

 黑夜來得無聲 愛情散得無痕
 刻骨的風 捲起心的清冷
 吹去多年情份 只剩我一人

 兩朵孤單的魂 會心的眼神 噢
 你我的苦 竟是如此吻合
 感情的淪落人相遇在這傷感的城 噢

 我最深愛的人 傷我卻是最深 進退我無權選擇
 緊緊關上心門 留下片刻溫存
 只怕還有來生 我愛的依然最真

 我最深愛的人 傷我卻是最深 教人無助的深刻
 點亮一盞燈溫暖我無悔青春 燃盡我所有無怨的認真

 點亮一盞燈溫暖我無悔青春 燃盡我所有無怨的認真

arrow
arrow
    全站熱搜

    Azure Ku 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()