close

http://www.youmaker.com/



Wake Me Up When September Ends

Green Day

----------------------------------

Summer has come and passed

夏天已經開始又結束

The innocent can never last

就像那段天真的日子已不存在

wake me up when september ends

當秋天結束的時候,請喚醒我吧



like my fathers come to pass

就像我父親的離開

seven years has gone so fast

七個年頭消逝的如此快

wake me up when september ends

當秋天結束的時候,請喚醒我吧

here comes the rain again

而雨又落下

falling from the stars

自星群中落下

drenched in my pain again

再度沁濕我的傷

becoming who we are

如今,我們都變成了誰呢





as my memory rests

隨著記憶流失

but never forgets what I lost

但不曾忘記我失去什麼

wake me up when september ends

當秋天結束的時候,請喚醒我吧



Summer has come and passed

夏天來了 又過去

The innocent can never last

就像天真已不存在

wake me up when september ends

當秋天結束的時候,請喚醒我吧



ring out the bells again

再度敲響鈴聲

like we did when spring began

像春初時我們所做的一樣

wake me up when september ends

當秋天結束的時候,請喚醒我吧

here comes the rain again

而雨又落下

falling from the stars

自星群中落下

drenched in my pain again

再度淋濕我的傷

becoming who we are

如今,我們都變成誰了呢





as my memory rests

隨著記憶流失

but never forgets what I lost

但不曾忘記我失去什麼

wake me up when september ends

當秋天結束的時候,請喚醒我吧



Summer has come and passed

夏天來了 又過去

The innocent can never last

就像天真已不存在

wake me up when september ends

當秋天結束的時候,請喚醒我吧



like my father's come to pass

就像父親的離開

twenty years has gone so fast

20個年頭消逝的如此快

wake me up when september ends

當秋天結束的時候,請喚醒我吧

wake me up when september ends

當秋天結束的時候,請喚醒我吧

wake me up when september ends

當秋天結束的時候,請喚醒我吧
arrow
arrow
    全站熱搜

    Azure Ku 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()